Inzicht & Impact
  • Over Inzicht & Impact
    • Uitvoeren van marktonderzoek
    • Ondersteuning & Advies >
      • Marktonderzoek briefing
    • Trainingen en workshops >
      • Workshop Wat is de vraag?
      • Workshop Kwantitatief onderzoek, de basis
      • Workshop Vragenlijsten maken
  • Blog
    • Agile denken voor marktonderzoekers
    • Agile en marktonderzoek: een stroef huwelijk?
    • Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek
    • Gedegenheid en relevantie, Yin & Yang van het marktonderzoek
    • De wankele business case van marktonderzoek
    • De kunst van het vragen stellen
    • De significante steekproef en andere misverstanden
    • Wat kost marktonderzoek?
    • De ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen
    • Zou u deze komkommer aanbevelen?
    • Blog archief >
      • Het meest veelbelovende nieuwe marktonderzoek gereedschap komt uit de 19de eeuw
      • 9 essentiële onderdelen van een briefing
      • Big data: meer hooiberg dan heilige graal
      • Wie overbrugt de kloof tussen marktonderzoek en marketeer?
      • Is de focus group dood?
      • Rechter of ontdekkingsreiziger: de toekomstige rol van de marktonderzoeker
      • Meer impact voor marktonderzoek(ers)
      • Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op)
      • Vergeet ‘insights’, lever inzicht
      • Nieuwe wegen
  • Contact
  • About Insight & Impact
Foto
Uitvoeren van marktonderzoek
Inzicht & Impact voert zowel kwalitatief als kwantitatief marktonderzoek uit. We geven altijd snel en helder antwoord op de juiste onderzoeksvragen. Dit garanderen we door onze manier van werken. 

Omdat we snel en flexibel kunnen werken en brede range van (creatieve) onderzoeksmethoden kunnen aanbieden, past onze manier van werken uitstekend binnen agile werkende projecteams. Voor de uitvoering van veldwerk maken we gebruik van ons uitgebreide netwerk. Hierdoor kunnen we veel verschillende onderzoeksmethoden aanbieden en kunnen we altijd een objectief advies geven over de optimale onderzoeksaanpak.

Startpunt is altijd een heldere probleemanalyse en een concreet onderzoeksvoorstel. Hierin staan de onderzoeksvragen beschreven en hoe we die gaan beantwoorden. 

Heb je een onderzoeksvraag waarvoor je een advies of een voorstel wilt? Laat een bericht achter en ik kom graag langs voor een kop koffie en een kennismaking.
Foto
Kwalitatief onderzoek
Foto
Kwantitatief onderzoek
Als EURIB-student heb ik het genoegen gehad een masterclass onderzoeksmethodologie bij te wonen, waarvan Durk Bosma docent was. Mijn medestudenten en ondergetekende zijn onder de indruk van het hoge niveau van de Masterclass en zowel van Durk's theoretische kennis als zijn enorme schat aan praktijkervaring. Diverse tips pas ik toe in mijn masterscriptie. Durk heeft als professional een grote drive om - met zowel een strategische, tactische als operationele bril op- echt het maximale uit onderzoek te halen. Zijn manier van lesgeven is zeer duidelijk en inspirerend!’ (Stephan Vollenbroek, Hoofd Communicatie Media Pensioen Diensten).
Foto Logo Inzicht & Impact marktonderzoek
+31(0)6 1423 2441
durkbosma@inzichtimpact.nl
Laan van Meerdervoort 36
​2517AL Den Haag

Foto
 
​What's the Question?
  Wat is de vraag?
Future of Food Institute

Navigatie:
Ondersteuning en advies bij marktonderzoek
​Hulp bij marktonderzoekbriefings
Uitvoeren van marktonderzoek
Trainingen en workshops over marktonderzoek
Blogs over marktonderzoek
Contact met Inzicht & Impact
​
  • Over Inzicht & Impact
    • Uitvoeren van marktonderzoek
    • Ondersteuning & Advies >
      • Marktonderzoek briefing
    • Trainingen en workshops >
      • Workshop Wat is de vraag?
      • Workshop Kwantitatief onderzoek, de basis
      • Workshop Vragenlijsten maken
  • Blog
    • Agile denken voor marktonderzoekers
    • Agile en marktonderzoek: een stroef huwelijk?
    • Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek
    • Gedegenheid en relevantie, Yin & Yang van het marktonderzoek
    • De wankele business case van marktonderzoek
    • De kunst van het vragen stellen
    • De significante steekproef en andere misverstanden
    • Wat kost marktonderzoek?
    • De ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen
    • Zou u deze komkommer aanbevelen?
    • Blog archief >
      • Het meest veelbelovende nieuwe marktonderzoek gereedschap komt uit de 19de eeuw
      • 9 essentiële onderdelen van een briefing
      • Big data: meer hooiberg dan heilige graal
      • Wie overbrugt de kloof tussen marktonderzoek en marketeer?
      • Is de focus group dood?
      • Rechter of ontdekkingsreiziger: de toekomstige rol van de marktonderzoeker
      • Meer impact voor marktonderzoek(ers)
      • Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op)
      • Vergeet ‘insights’, lever inzicht
      • Nieuwe wegen
  • Contact
  • About Insight & Impact