Inzicht & Impact
  • Over Inzicht & Impact
    • Uitvoeren van marktonderzoek
    • Ondersteuning & Advies >
      • Marktonderzoek briefing
    • Trainingen en workshops >
      • Workshop Wat is de vraag?
      • Workshop Kwantitatief onderzoek, de basis
      • Workshop Vragenlijsten maken
  • Blog
    • Agile denken voor marktonderzoekers
    • Agile en marktonderzoek: een stroef huwelijk?
    • Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek
    • Gedegenheid en relevantie, Yin & Yang van het marktonderzoek
    • De wankele business case van marktonderzoek
    • De kunst van het vragen stellen
    • De significante steekproef en andere misverstanden
    • Wat kost marktonderzoek?
    • De ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen
    • Zou u deze komkommer aanbevelen?
    • Blog archief >
      • Het meest veelbelovende nieuwe marktonderzoek gereedschap komt uit de 19de eeuw
      • 9 essentiële onderdelen van een briefing
      • Big data: meer hooiberg dan heilige graal
      • Wie overbrugt de kloof tussen marktonderzoek en marketeer?
      • Is de focus group dood?
      • Rechter of ontdekkingsreiziger: de toekomstige rol van de marktonderzoeker
      • Meer impact voor marktonderzoek(ers)
      • Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op)
      • Vergeet ‘insights’, lever inzicht
      • Nieuwe wegen
  • Contact
  • About Insight & Impact
Foto
 Trainingen en workshops over marktonderzoek
Inzicht & Impact biedt verschillende trainingen, kennissessies en workshops. Over de volgende onderwerpen geef ik workshops, variërend van  2 uur tot een hele dag. 

  • Probleemanalyse, ofwel, Wat is de vraag?
  • Vragenlijsten maken
  • Marktonderzoek basiskennis & methodologie
  • Kwantitatief marktonderzoek: basisbegrippen en valkuilen

De trainingen worden aangeboden als in-company trainingen en als trainingen met open inschrijving. De trainingen met open inschrijving gaan door zodra er voldoende kandidaten zijn. 

De sessies zijn altijd praktijkgericht en direct toepasbaar. Wil je weten of één van de trainingen iets voor jou is? Laat een berichtje achter en ik neem contact op om de mogelijkheden door te spreken.

  • "Zeer leerzaam, zet je aan het denken over zaken waarvan je nog niet besefte dat ze belangrijk zijn." (Student Customer Insight & Marketing Intelligence, Beeckestijn)
Als EURIB-student heb ik het genoegen gehad een masterclass onderzoeksmethodologie bij te wonen, waarvan Durk Bosma docent was. Mijn medestudenten en ondergetekende zijn onder de indruk van het hoge niveau van de Masterclass en zowel van Durk's theoretische kennis als zijn enorme schat aan praktijkervaring. Diverse tips pas ik toe in mijn masterscriptie. Durk heeft als professional een grote drive om - met zowel een strategische, tactische als operationele bril op- echt het maximale uit onderzoek te halen. Zijn manier van lesgeven is zeer duidelijk en inspirerend!’ (Stephan Vollenbroek, Hoofd Communicatie Media Pensioen Diensten).
Foto
Verslag van het Smart congres op 13 april 2017, Clou nr 58.
Foto Logo Inzicht & Impact marktonderzoek
+31(0)6 1423 2441
durkbosma@inzichtimpact.nl
Wilhelmina van Pruisenweg 35
​2595AN Den Haag

Foto
 
​What's the Question?
  Wat is de vraag?
Future of Food Institute

Navigatie:
Ondersteuning en advies bij marktonderzoek
​Hulp bij marktonderzoekbriefings
Uitvoeren van marktonderzoek
Trainingen en workshops over marktonderzoek
Blogs over marktonderzoek
Contact met Inzicht & Impact
​
  • Over Inzicht & Impact
    • Uitvoeren van marktonderzoek
    • Ondersteuning & Advies >
      • Marktonderzoek briefing
    • Trainingen en workshops >
      • Workshop Wat is de vraag?
      • Workshop Kwantitatief onderzoek, de basis
      • Workshop Vragenlijsten maken
  • Blog
    • Agile denken voor marktonderzoekers
    • Agile en marktonderzoek: een stroef huwelijk?
    • Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek
    • Gedegenheid en relevantie, Yin & Yang van het marktonderzoek
    • De wankele business case van marktonderzoek
    • De kunst van het vragen stellen
    • De significante steekproef en andere misverstanden
    • Wat kost marktonderzoek?
    • De ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen
    • Zou u deze komkommer aanbevelen?
    • Blog archief >
      • Het meest veelbelovende nieuwe marktonderzoek gereedschap komt uit de 19de eeuw
      • 9 essentiële onderdelen van een briefing
      • Big data: meer hooiberg dan heilige graal
      • Wie overbrugt de kloof tussen marktonderzoek en marketeer?
      • Is de focus group dood?
      • Rechter of ontdekkingsreiziger: de toekomstige rol van de marktonderzoeker
      • Meer impact voor marktonderzoek(ers)
      • Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op)
      • Vergeet ‘insights’, lever inzicht
      • Nieuwe wegen
  • Contact
  • About Insight & Impact